Obchodní podmínky
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky v e-shopu BudešIN provozovaný firmou Kania Group s.r.o.,
se sídlem: Dětmarovická 1072, Orlová 735 14, IČ: 180 42 295, DIČ: CZ180 42 295, potvrzuje, že souhlasí s Obchodními
podmínkami pro dodávku zboží. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními
podmínkami a jsou zároveň pro obě strany závazné. Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a
upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v
souladu s právním řádem České republiky. Kupující je zároveň dostatečně informován před vlastním
odesláním objednávky o možnosti seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady
vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní
smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Podmínkou pro naplnění
platnosti elektronické objednávky je pravdivé vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí
uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná
kupní smlouva posléze vzniká momentem doručení se závazným potvrzením objednávky ze strany
prodávajícího. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a
povinnosti. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou
zobrazovány ve webovém rozhraní internetového obchodu BudešIN. Prodávající je oprávněn v
závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na
dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami,
které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu včetně obchodních podmínek. Kupní
smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouva se uzavírá v českém
jazyce. Veškeré slevové kupóny a jiné slevy, se nevztahují na zlevněné a výprodejové zboží.
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na e-mail budesin@seznam.cz
V případě nepřevzetí/nevyzvednutí nevyzvednutí zásilky jde dle občanského zákoníku jednoznačně porušením kupní smlouvy ze strany zákazníka (§ 2118) a kupující a prodávající může po něm vymáhat pokutu za vynaložené balné a poštovné.
Veškeré slevové kupóny a jiné slevy, se nevztahují na respirátory.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata ihned. Potvrzení objednávky Vám obratem zašleme e-mailem na Vaši
e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. O veškerém průběhu stavu Vaši objednávky i
konečném odeslání zásilky budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme
samozřejmě kontaktovat.
4) PLATBA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 319610142/0300 (kde jako variabilní symbol zadá číslo objednávky), vedený u společnosti Československá obchodní banka, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);
- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GoPay((podrobnější informace o GoPay naleznete s sekci "Způsob platby" nebo na tamto odkazu https://www.budesin.cz/Zpusob-platby-a6_0.htm;)
- bezhotovostně platební kartou(Visa, MasterCard, Maestro, Visa elektron,).
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce (Dobírka je možná u způsobu dopravy BALÍKOVNA, ČESKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTU, ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY, ZÁSILKOVNA ČR)
Pro zaslání zboží využíváme i služeb České pošty (viz poštovní podmínky: https://www.ceskaposta.cz/ke-stazeni/postovni-podminky)
Naše číslo účtu je: 319610142/0300
Zboží se odesílá do 3 pracovních dnů od přijetí platby na náš účet.
Platba u nás musí být připsaná nejpozději do 3 pracovních dnů. Pokud částku za objednávku do té
doby nepřevedete a nebudeme mít od Vás žádnou informaci o důvodu, bude Vaše objednávka
automaticky stornována a zboží uvolněno k dalšímu prodeji. Všechno zboží, které Vám nabízíme v e-
shopu BudešIN máme skladem. Expedice zboží proběhne do 3 pracovních dnů po obdržení platby.
V případě, že zboží již nebude skladem, budeme Vás neprodleně
kontaktovat (e-mailem nebo telefonicky). V případě, že Vás nebude možné kontaktovat, vyhrazujeme
si právo objednávku zrušit.
Dobírka je zpoplatněna 45 Kč.
UPOZORNĚNÍ: Pokud kupující nepřevzal předešlou zásilku zasílanou na dobírku, prodávající si vyhrazuje právo požadovat od
kupujícího platby předem za jeho následující objednávky, případně objednávky zrušit a to v zájmu zachování rozumných cen za
dopravné a balné pro naše zákazníky.
5) VÝMĚNA ZBOŽÍ
Online formulář pro výměnu zboží naleznete na zmíněném odkazu - https://www.budesin.cz/vraceni-zbozi/
V případě potřeby z důsledku nesprávného výběru zboží Vám nepoužité a nepoškozené zboží (v
původním obalu a s cedulkou) vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučenou zásilkou, nejpozději do 14 dnů od obdržení
zboží. Náklady spojené s výměnou zboží (poštovné) nese v plné výši kupující.
Adresa pro vrácení zboží poštou: Kania Group s.r.o., Dětmarovická 1072, Orlová 735 14
Nelze vrátit či vyměnit zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. nalepovací podprsenky, silikonové podprsenky, punčochy, silonky, punčochové kalhoty, ponožky apod.).
6) VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Online formulář pro vrácení zboží naleznete na zmíněném odkazu - https://www.budesin.cz/vraceni-zbozi/
V souladu s § 1829 odst. 1 nového Občanského zákoníku má kupující právo do 14 dnů od obdržení
zboží odstoupit od kupní smlouvy a zboží bez udání důvodu vrátit bez jakékoli sankce. Před odesláním
zásilky s vráceným zbožím je kupující povinen na tuto skutečnost prodávajícího průkazně upozornit
písemně poštou nebo e-mailem a zároveň definovat konkrétní výčet vráceného zboží dle objednávky
(alespoň kód a název zboží) a způsob finančního vypořádání (viz. níže). Prodávající nemusí přijímat
neohlášené zásilky. Zboží musí kupující odeslat kompletní, včetně příslušenství, dárků, apod., bez známek používání,
nepoškozené, v původním obalu s neodtrženými cedulkami a v limitu 14 dnů. V žádném případě
nelze zboží vracet poštou na dobírku! Jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat.
Vrácené zboží musí být zcela v původním stavu ( oblečení neprané, nenošené, nežehlené ) a
označené původní identifikační etiketou zboží. Zboží musí kupující odeslat kompletní,
včetně příslušenství, dárků, apod., bez známek používání, nepoškozené, v
původním obalu s neodtrženými cedulkami a v limitu 14 dnů od odstoupení.
Také je nutno doložit doklad o nabytí – fakturu (pokud
vratka obsahuje jeden nebo několik kusů z většího počtu, postačí kopie dokladu). Kupující bere na
vědomí, že pokud vrácené zboží bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká
prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé
škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Kupující odpovídá za škodu způsobenou při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu, prodávající
vrátí v takovém případě kupujícímu spotřebiteli kupní cenu poníženou o náhradu škody. Při splnění
těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu bude uskutečněno s kupujícím finanční
vypořádání dle vzájemné dohody. Náklady spojené s vrácením zboží(především poštovné) ponese
kupující. Situaci je možno řešit dvěma způsoby: vrácením kupní ceny převodem na bankovní účet do 14 dnů
od obdržení vráceného zboží, zápočtem k následující objednávce (hodnota vracené kupní ceny bude
odečtena od vaší následující objednávky).
Adresa pro vrácení zboží poštou: Kania Group s.r.o., Dětmarovická 1072, Orlová 735 14
Nelze vrátit či vyměnit zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. nalepovací podprsenky, silikonové podprsenky, punčochy, silonky, punčochové kalhoty, ponožky apod.).
7) STORNO OBJEDNÁVKY
Objednávku lze v e-shopu BudešIN bezplatně stornovat nejpozději do 24 hodin od objednání.
8) REKLAMAČNÍ ŘÁD A ZÁRUKA
Online formulář pro reklamaci zboží naleznete na zmíněném odkazu - https://www.budesin.cz/vraceni-zbozi/
Při převzetí zásilky si důkladně zkontrolujte, zda přepravní obal není poškozen a
případnou škodu reklamujte neprodleně při převzetí zásilky u doručovatele. Pokud při převzetí zjistíte
poškozený obal či jinou známku poškození zásilky, požadujte od doručovatele sepsání reklamačního
protokolu o poškození zásilky. Poškozenou zásilku kupující nemusí převzít. Tento důvod je nutné
uvézt v reklamačním protokolu. Veškeré zboží nabízené v našem internetovém obchodě BudešIN www.budesin.cz prochází kontrolou.
Případné reklamace na zakoupené zboží v našem internetovém obchodě vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s
platným právním řádem. Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím
spotřebitelem. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Reklamační řád se vztahuje na reklamace
vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou. V případě oprávněné
reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace
zaniká nárok kupujícímu na jakoukoliv náhradu nákladů souvisejících s vyřízením reklamace.
Záruka se nevztahuje na: vady vzniklé běžným používáním - změnou materiálu úměrně k délce a
četnosti nošení, nesprávným použitím - mechanickým poškozením, nesprávným skladováním,
nesprávnou údržbou a čištěním Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění
reklamace záruční doba. Postup při reklamaci: informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně, či
formulářem přímo na e-shopu, reklamované zboží zašlete doporučenou zásilkou na adresu:
K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě – fakturu, která také slouží jako záruční list.
Uveďte stručný popis vady a Vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace. V jiném případě bude reklamace
provedena v souladu se zákonem. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od
jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně
informovat o stavu reklamace. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem. Záruční doba se
prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující
záruku novou opět v délce 24 měsíců. Podle charakteru vady má kupující - spotřebitel při uplatnění
záruky následující práva: jedná-li se o vadu odstranitelnou - právo na bezplatné, řádné a včasné
odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze
vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo
odstoupit od kupní smlouvy, jedná-li se o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží -
právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy, jedná-li se o vady
odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakované a bránící řádnému užívání zboží - právo
na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy, jedná-li se o jiné vady
neodstranitelné a nepožaduje výměnu zboží - právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo
odstoupit od kupní smlouvy Prodávající si vyhrazuje právo ukončit obchodní vztah s takovým
nakupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné nebo jeho nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní.
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní
smlouvou. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s
kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc
uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího, buď výměnou věci
nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny
věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní
smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Ostatní se přiměřeně řídí obecně
závaznými zákonnými ustanoveními vyplývajícími zejména ze zákona č. 40/1964 Sb., Obč.zák. a č.
513/1991 Sb., Obch.zák., ve znění pozdějších ustanovení.
9) DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží. Kupující souhlasí se zasíláním
informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu
kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu
kupujícího. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící tento
internetový obchod jako je grafické zpracování včetně fotografií nabízeného zboží a popisy zboží jsou
chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by
mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové
vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu. Kupující není oprávněn při využívání
webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které
by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je
možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v
souladu s jeho určením. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto
ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění
obchodních podmínek.
„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“
10) Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy
11. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. Více informací k takovému zpracování najdete v odkazu Ochrana osobních údajů e-shopu www.budesin.cz
! Vzhledem k faktu, že platby jsou přijímány pouze převodem na účet se EET mého eshopu netýká !